Monday, March 22, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..


SaLaM to all my Prend... Korang NamPaK TaK aPe YaNg aKu NaMPaK KaT aTas Tu....KoRaNg RaSer KoRaNg NaK TaK BenDa Tu? KaLu KoRaNg WaseR SeSaK MaCaM aKU KoRaNg JoinLaH CoNTesT YaNg DiaNJuRKaN oLeH BloG DiaRi SeoRaNg LeLaKI Ni Yea..
SYaRaT2 aMaTLaH SimPle..SeSimPle PeMILIk BloG Nie (JGn Mare)
So... Mr LeLaKI ... KaLULaH AKu DiBerI Rm100 Itu....
S ~~ Semestinya aku nak belanje family aku pi makan kepsi (nyum2x)
E ~~ Ermm Kalau perut rasa tak nak kepsi Pizza pun jadiler
R ~~ Rasa-rasa Plak Nak Banje Macdonald
A ~~ Ada baki nak beli selipar (selipar jepun pun jadi ler)
T ~~ Tapi Teringin plak Nak Beli Tudung
U ~~ Untuk aKU dan Mak aKu (hadiah kemenangan) hehehee
S ~~ So Mr Lelaki Kasilah kat aku Rm100 tu..tak pun Rm 50..tak pun Rm30..tak pun bg je yg RM 10 tu ek dah Syukur ALhamdulillah...HUHUHU

So...kawang2..ape tunggu lagi tarikh tutup 30.04.2010
Kalau aku tak dpt korang dpt bglah aku 5% leh gak merasa hehehee

1 comments:

Lelaki Ini said...

Hehee..kreatif!

Good luck & thanks for joining..

tunggu pengadil datang ambik markah ek.. :D