Monday, March 29, 2010

"Earth We Care, We Love You Contest"

ANjuRaN : SeiNDAH Duni@

Tarikh TuTUP : 10.04.2010

NaK Join KLIK

api ni..kecik2 jadi geng..bila dah beso jd angkuh trs jadi musuh..musuh dlm selimut ni

pic ni di ambil...kat kg aku sndr...biasalah kampung kan xtvt pembakaran secara terbuka ni dah mcm satu hobi..asal petang je berasap satu kg.... so misti awal2 kain baju dah kena angkat kalu idop bau asap melebihi bau sabun daia ke brezz ke.....

Tpkan dalam keadaan cuaca skrg ni...takyah hidupkan api...pokok2..hutan2 terbakar dgn sndr..almaknanya lapisan ozon kiter ni dah tak berdaya nak menampung asap2 yg di kuorkan tiap2 saat oleh manusia... adoi kalau nak diceritakan berkenaan asap plak ni..sampai ke malam tak habis...

::::sekian::::

1 comments:

FaizalSulaiman said...

thanks for joining!

sabtu ni review and wish u a very good luck!