Thursday, May 13, 2010

"CONTEST KASIHNYA ATUK"


ANJURAN :
VOICES OF MY HEART
TARIKH TAMAT :
05.06.2010
NAK JOIN KLIK
pic yang dipertaruhkan very the simple..


seperti asyraf ngan atuknya..anak oya pun bonding ngan tok abah dier ni... pantang tengok kelibat tok abah mesti berebut nak suruh dukung..darwisya padanlah masih kecik yang darwisy tu mengada-ngada je..mana taknya darwisy mmg sebati ngan tok abahnya tgk tarikh lahir pun dah tau

11.01.2008 (darwisy) & 11.01.1953 ( tok abah)

tgk rambut pun dah tahu same cuma kaler je beza hahahaaa

apa2 pun abah oya teramatlah sayang ngan cucu berdua ni...asal petang bwk kuor jalan2..walaupun dia sndr tak brp sihat...

!

!

!

!
sekadar selingan......


( tak kisah menang kalah janji masuk ahaks)


sekian

2 comments:

ann @ hatiberbunga said...

hahaha..
sama je kisah ngan asyraf & atuknya. ;P

ok.ok. dah terjah.
good luck yerk!

p/s : ann follow blog utama u, k!

mama zharfan said...

salam ziarah...singgah tgk pic...good luck!