Wednesday, May 5, 2010

"SweetBonda.Com 1st Giveaway.."

STICKY MODE-05.05.10


ANJURAN : SWEETBONDA

TARIKH TUTUP : 05.05.2010

"Saya adalah Sweet Bonda kerana..." saya selalu memberi kemanisan yang saya ada kepada anak-anak, kemanisan melalui kasih sayang,kemanisan melalui senyuman, kemanisan melalui perngorbanan...sebagai seorang bonda aka ibu yang sweet tiada perkara yang lebih baik selain melihat anak-anaknya turut merasai kemanisan hidup..
mempunyai ibu yang sweet dgn kehidupan yg sweet membuatkan anak-anak saya turut menjadi sweet....melebihi sweetnya gula.. :)
sweet bukan semestinya beerti kemanisan tetapi juga beerti yang di sayangi...ini bermakna untuk menjadi bonda aka ibu yang disayangi..saya harus menjadi ibu yang ihklas..ikhlas melayan kerenah anak-anak..ikhlas dalam apa jua situasi disamping anak-anak..(so sweet)

sekian dari saya... TIADA APA YANG LEBIH MANIS SELAIN MENJADI SEORANG IBU...

tankiu..... THE END

0 comments: