Tuesday, March 29, 2011

ANGGUNNYA WANITA BERHIJAB CONTEST

 :KLIK BANNER UNTUK JOIN:

 aNJURAN : cIk yUz

tARTIKH tUTUP : 31.03.2011


cITER PASAL TUDUNG: sebenarnya saya dah bertudung dari sekolah rendah lagi...cuma jenis tudung dulu n skrg dah berlainan pattern (dulu abis gelemer tudung bawal no1)...skrg peminat shawl dah makin berleluasa..mcm trend plak yer...yg tak pakai tudung tetiba nak pakai coz tertarik ngan kecantikan pattern n colour shawl ni..mcm saya ler..dulu selalu pakai tudung yang biasa2 je tu tp bila dah try pakai shawls ni rasa cam comel lah plak, rasa cam muda kembali hahahaahaa 
"apa2 pun bertudung itu diwajibkan dalam Islam...bukan sahaja menutup aurat tp cantik bila dipakai"

so saya nak TAG budak2 berhijab ni :
 LYA

That all Tq Yuz.....:)

1 comments:

cik yuz said...

assalamualaikum..thanks yer sebab sudi join..good luck =)