Tuesday, February 8, 2011

CONTEST Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!


TarIkH TuTuP :  11.03.2011
~~Tipulahkan kalau aku kata zaman sekarang ni masih ada manusia yg bekerja takde henfon sndiri kecuali diorang ni tergolong dlm golongan kedekut.

~~Contohnya aku, aku dah ada 5 henfon (bukan nak menunjuk-nunjuk) tp 4 dah nam jahanam angkara anakanda tercinta membuat lontaran ke dinding so tinggallah satu peneman aku sehingga hari ini, walaupun tak secanggih dan tak sehangat tel blackbery2 tp aku dah bersyukur masih dpt msg n call mereka dan keluarga mereka yg memerlukan aku…

~~Ops!! Jauh tersasar dari tujuan asal sebab kenapa korang nak menang contest ni “bagi aku kan oleh kerana kelima-lima henfon aku sebelum ni sumer aku dpt atas hasil titik peluh aku so tegerak di hati nak menikmati plak hasil titik peluh Jejaka Terhangat  yg sudi bg free kat aku ni kan,misti lain rasanyakan  antara:
 1)BeLi SeNdiRi
dgn
2)DaPaT Free OLeH Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!

~~mesti lebih seronok kan? Aku teringin juga merasai perasaan itu..perasaan menerima sesuatu berharga dari seorang yang aku tak berapa kenal tp still leh berkongsi rezeki.
~~so Jejaka Terhangat apakata bg je henfon tu kat aku kerana aku tak pandang pada jenama or harga henfon tersebut tp aku memandang keikhlasan pemberi tel itu iaitu Jejaka Terhangat (mana tau berkat segala jasa baik Jejaka Terhangat terhadap aku maka rezeki Jejaka Terhangat lepas ni akan bertambah2 hendaknya –AMIN-)..(doa ni)

Note : Teringin nak dpt henfon yang ada dual simcard ni n yg paling aku exited ade 2gb memory card coz tel aku skrg  x pun memory2 ni..apa2 pun kalau rezeki tak kemana kan.kan.kan Jejaka Terhangat kan kan



" aNDaIKaU MiLiKkU MaKa miLikkU JuaLah"

TAG

1 comments:

Unknown said...

JT datang mau mengecheck penyertaan..thanks join.nanti check senarai nama kat blog JT yek..gudluck..=)