Tuesday, February 8, 2011

Contest Showing Your Love


 Anjuran :  Unique Momma

Penaja Khas :

 


Nama : Nooridayu Jaafar
Nama MaK : Robiah Ngah
NaMa aNaK : Noor Irdiena Darwisya (sekadar hiasan hehehe)

"Tiada kata yg mampu aku ucapkan tanda sayangnya aku pd mak aku"
Selagi diri masih bernyawa akan ku hargai dan menyanyangi mak aku kini dan selamanya..
walaupun aku mempunyai keluarga sendiri (suami dan anak2) tp bg aku tiada yg lebih ternilai dr Mak aku seorang...biarlah org nak kata aku ni anak mak ke ape....tp dlm jiwa aku hati aku,mak adalah segala-galanya...selagi Mak belum tutup mata selagi itu aku tetap perlukan Mak aku....(mcm lagu dlm blog Unique Mama ni)"Kaulah segalanya utkku,Kaulah curahan hati ini....Tak mungkin ku melupakanmu..Tiada Lagi Yg Ku harap agar Mak dipanjangkan usia kerana dr mu Mak aku mampu menikmati keindahan Dunia hari ini " love u ma...." sekian... :)

Tarikh TutuP : 15.02.2011

JOIN KLIK

1 comments:

ummisofea... said...

ok noted...

sesungguhnya kasihnya ibu membawa ke syurga...

nway gudlak..